השר בן גביר: "לצערי סמוטריץ' נגרר בידי פקידי האוצר"

    המהדורה המרכזית No Comments on השר בן גביר: "לצערי סמוטריץ' נגרר בידי פקידי האוצר"

    השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר לאבי מימרן במהדורה המרכזית: הדרך לשחרר חטופים הוא להיכנס בחמאס. גלנט ממשיך עם אותה קונספציה מלפני הטבח. חייבים לומר הומניטרי רק תמורת הומניטרי. הייתי מוציא להורג מחבל נוחבה בכל יום. הם ינקמו? ועכשיו הם לא עושים את זה? הם רוצחים יהודים כל יום, הם רצחו חטופים

    איתמר בן גביר. ארכיון צילום: David Cohen/Flash90
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראיון מיוחד עם השר איתמר בן גביר ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן: "הדרך לשחרר חטופים הוא להיכנס בחמאס. גלנט ממשיך עם אותה קונספציה מלפני הטבח. את כולם, חמאס, חיזבאללה, הרש"פ צריך להכריע באמצעות להוריד אותם ארצה. לא במשאים ומתנים".

    חייבים לומר הומניטרי רק תמורת הומניטרי. הייתי מוציא להורג מחבל נוחבה בכל יום. הם ינקמו? ועכשיו הם לא עושים את זה? הם רוצחים יהודים כל יום, הם רצחו חטופים.
    אנחנו מנהלים איתם שיח כל הזמן. זו לא הדרך. הם צריכים לחזר אחרינו.

    אם היינו אומרים לעולם את האמת שלנו היינו מצליחים. אני תמיד יוצא רע במה שמדליפים. כי מנסים להרתיע אותי. מקבינט המלחמה זה כנראה לא נתניהו או דרמר. אז לא נשארו הרבה אנשים… חובתי להציב מראה".

    השר תקף את את עמיתו שר האוצר בצלאל סמוטריץ: "דבר אחד אומרים כל הזמן שמוסיפים – הוצאות המלחמה וכשזה מגיע למשטרה, פתאום שוכחים את המשטרה. אני אומר בצער גדול, סמוטריץ נגרר אחרי פקידי האוצר, זו טעות מאוד גדולה, זה אותם אנשים עם אותה קונספציה. לוקחים הכל אחורה, פתחנו 900 כיתות כוננות, מספרי שיא. לקחת את התקציב של יחידת העילית ימ"מ? זה טעות שיא. אנחנו נאבקים בדקות אלו כדי שלא תהיה כאן תקלה"

    "זה צו הזוי של ביהמש העליון. זו הייתה הנחיה כללית. אני מכבד את בית המשפט, אבל זו עוד החלטה שמסבירה את הצורך ברפורמה" אמר השר על פסיקת בית המשפט העליון.

    האזינו לראיון המלא>>>

     



    0 תגובות